Kategorie

Archiwa

Cos mi siem dzis ;]

Wiec dzis jadem sobie do Stegny na jakis miesianc, moze i jade jutro, ale na pewno na jakis miesianc. Jesli bardzo bedzie Wam mnie brakowac zawsze mozecie pisac na moj adres E-mail, ktory gdzies na pewno tu znajdziecie a mi siem teraz nie chce go wpisywac, i wtedy jak juz do mnie napiszecie, bendzie wsio [...]

Plaza, morze, goronce dziewczyny,…, brawar ?

Tak jakos ostatnio mi siem zdaje, ze zycie bez alkoholu jest lepsze jakies, nie pilem praktycznie nic przez miesianc i czulem sie na prafde ql, nie mialem problemow tego typu, ze nie moglem prowadzic, nie mialem helikopterow i problemow z powrotem do domu. A ostatnio wypilem 2 browarki i okolo 0,5 litra vodeczki, wlasciwie rozrobionego [...]

Jak rozrobic spiryt ?

Otoz kupilem litr spirytu i rozrobilem z wodom minerlanom 2:1, z porzeczkoym sokiem 3:1 i z miodem pitnym 2:1, kto mi powie jak najlepij rozrobic spiryt ? Jeslisz masz zdolnosci, proszem wpisz siem i udziel mi kilka rad.

Czy pedauki som lepsze od hetero ?

Czesto spotykam sie z twierdzeniem, ze geje mimo swej orientacji sexualnej majom wieksze powoddzenie u kobiet niz niejeden mezczyzna z typu hetero. Podobnoz som przystojniejsi i bardziej rozmowni. Czy to o czym ja pisze jest prawdom ? A jesli tak do wlasciwie dlaczego ?

Raindrops keep falling on my head ;]

Wiec tak sobie dzis patzre rano za okno i widze slonce swieci, no to fajnie, wreszcie lato, jednak odslonilem zaslonki i zauwazylem tylko deszcz i swiatlo latani padajonce na moje okienko, tak wiec zaczyna sie pierwszy pelny dzien wakacji ;] Zasiadam wiec do komputerka, ktory oczywiscie mi sie zawiesza, nie chcialo mi sie resetowac, wiec [...]

Zdalem do nastepnej klasy

No moj jeden z najwiekszych sukcesow w zyciu, powinni wpisac na siadectwie w rubryce wybitne osiagniecia : Uczen szdal do nastepnej klasy majac dwie jedynki na polrocze i 5 dopuszczajacych i ma srednia 2,6 ;] No ale wstawili mi tylko jednom wielkom kreskem i musze siem tym zadowolic. Nie wiem czemu, ale od trzech lat [...]

First notca on maj blog

Wiec wakacje siem juz zaczely, rok szkolny siem konczy, jest to czas do przemyslec, przeciez moglem sie uczyc lepiej, moglem miec lepsze ocenki, za rok na pewno sie wezmem do nauki, ale jak znam zycie, pewnie nie raz zobaczycie mnie na ircu, w pubie czy innym tam miejscu, gdzie bendem zamiast sie uczyc. Tak sobie [...]