Kategorie

Archiwa

Vivaldi rzondzi ;]

Wiec ostatnio odkryuem nowy rodzaj muzyki, ktory wlasciwie jest starszy niz hip-hop, techno, reagge czy nawet rock&roll, wiec tym nowym a wlasciwie starym typem muzyki jest muzyka klasyczna. Znam pare osob, ktore ryczaly jak sluchaly Bacha, Mozarta czy Griega. Cztery Pory roku Vivaldiego to wogole totalny odjazd. V symfonia Bethovena, wkret na maxa. O [...]

Aurea Mediokritas

Czyli zloty srodek, nie wiem czy dobrze napisalem, ale mma nadizeje, ze wiecie o co chodzi. Wiec znalazlem zloty srodek, zeby na ranek po imprezie nie miec kaca, zeby glowka nie blolala, zeby nie miec problemow zwiazanych z piciem, zeby nie smierdziec alkoholem, zeby moc prowadzic zaraz po impresce nie baczac na alkohol, oto [...]

I’m an unclefucker ;]

Mam nie przyjemnosc zakomunikowania Wam wszystkim o tym, ze za jakis czas zajaram sobie jointa. Jest to wbrew moim ideom, ale tak siem sklada, ze mam jednego jointa i sobie go zajaram. Jesli komus siem moj pomysl zajarania jointa nie podoba, prosze zlapcie mnie przed 21:30, to spalem te jointa z tom osobom i w [...]

Jeszcze tylko 10 dni ;]

Jeszcze tylko 10 dni, 240 godzin, 14400 minut, 864000 sekund i magiczny wiek ;] Wlasciwie to chyba 9 dni, ale nie chce mi siem juz liczyc, wazne, ze nie wiele. I tak sobie mysle, jak juz jestem taki stary, co ja wlasciwie takiego dla siebie, dla innych, dla kraju, dla swiata zrobilem. Nigdy sie nie [...]

I wszyscy jedzom grzybki

Dzis sobie pojechalem na grzyby z qmplami (ktorzy caly czas palili trafke az im siem skonczyla) i tych grzybow, mimo, ze byl gesty las, nie bylo zbyt duzo, pol wiadra w 4 osoby na 2 godizny, to troche malo. Grzybki to pewnego rodzaju rozrywka, powiedzcie mi prosze, jakie jeszcze znacie rozrywki po za dyskotekami, pubumi, [...]

Zielony Wieloryb

Dzis otwierajom nowy klub piwny na placy sw katazyny, wpadne do niego obczaje co i jak, jestem do tego zobowiazany, gdzy pub nalezy do starszego kumplka z klasy, moze robie i reklame, ale odwiedzcie ten pubik ;] No to na razie tylko, nie przychodzi mi nic do glowy, zolnierz wszysedl z okopu i cos mu [...]

Jak poderwac laske ?

Wiele widzialem ksiazek z cyklu „Jak poderwac dziewczyne ?”, przyznaje sie pare przeczytalem, w koncu trzeba sie doksztaucac. Wiele z nich ma rozny charakter, rozny humor, bo z humer sie te ksiazki pisze, ale zadna ksiazka, zaden artykul, zadna zasada nie skutkuje w 100 %, tak zresztom bylo by za prosto, ale chcialby stworzyc wraz [...]

maue czy duzo jest piekne ?

Wiec tak sobie myslalem nad tematem nowej notki i nic konkretnego nie wymyslilem, wiec pozostawilem to co wpadlo mi na pierwszom mysl. Tylko co do tego napisac. Czy uwazacie, ze male jest piekne ? A moze duzo jest lepsze ? Na przyklad malo dzis mamy brzydkiej pogody i to jest piekne, ale wczoraj duzo bylo [...]

pic albo nie pic

Oto jest pytanie Wiec jestem abstynentem, moze nie takim kompletnym, bo raz kiedys browarka na przeczyszczenie moge wypic. Nie mialem fazy od polowy lipca, i tez od tego momentu nie mialem kaca. Zyje mi sie z tym dobrze, nawet bardzo, bo nie martwie siem o to czy moge prowadzic czy nie, czy nie smierdze alkoholem [...]

Z grafikom czy bez ?

Tak ogladam blogi innych ludzi, patrze jak wygladajom, kolorki ladne zolty, czerwony itp a moj blog taki jakis szary, nostalgiczny. Brak w nim grafiki procz obrazkow doniesionych przez innych i dwoch napisow w ksiedze gosci. Czy lepiej zrobic strone kolorowom, ktora fajnie wyglada, czy moze nie zmieniac swojego monotonnego stylu ?