Kategorie

Archiwa

EEEE ;]

Dzis jest jeszcze 29 grudnia, jutro bedzie 30 a pojutrze 31, wiec Sylfke. Jako, ze robie sporom impreske zapraszam wszystkich na nia. Zaczyna sie o godzinie 20:00, wjazd faceci 20 zl, panienki 10 zl. W cenie wszystko procz alkoholu, ale szampan jest. Wszystko czyli jedzenie, napoje, szampan, sprzet itp. Muzyka Kazik, Yugoton, tez nowe kawalki [...]

A mialo byc tak pieknie …

No i jets pieknie ;] W sumie nic zlego mnie nie spotyka, ogolnie czuje sie zajebioscie, nie choruje, nie mam problemow w szkole, po za glupiom babom, akle to zawsze mialem. Jutro wigilia szkolna, wiec sie uchlejemy tej babie na impresce ;] Hmm, wlasnie sie dowiedzialem, ze jdnak mam poprawne a nie naganne, zbicie.

andree mysli

To jest ostatnio bardzo czeste zjawisko, ja mysle, jak zapewne kazdy, kto czyta mojego bloga i kazdy inny. No ale nie wazne. Pomyslalem sobie, ze niedlugo zblizaja sie swieta, ktore sedza sie z rodzinkom, wspolna kolacja, prezenty, kolendy itp. Tak sie milo spedza czas przez 2 godziny, moze 3. A co potem ? Potem po [...]

CD-R 80

Taka plytka stoi przedemnom, ale to nie ma wiekszego znaczenia, jak wiekszosc rzecyz jakie tu czytamy. Wiec po co piszemy ?

Sylfek

Wkrotce noc z 31 grudnia na 1 stycznia, tak sie sklada, ze na tom noc planuje zrobic mega wypasiona impreze, ale zeby taka impreza byla, musze miec jakies duszyczki, ktory by na niej bylym jesli jestes zainteresowany/zainteresowana, mejlnij do mnie w celu wiecej informacji ;] No to zapraszam wszystkich ;]

Zyc, nie umierac :P

Wczoraj i dzis mialem zajebisty dzionek, podpadlem starym w 2 sprawach i to powaznych (kapneli sie, ze pale i dostali telefon od dyrka i wychowacy na temat mojego zachowania w szkole) i co ? I starszy byl zbyt zajety tym, ze udalo mu sie wygrac z rada miasta a starsza ma zawsze i tak inne [...]

Torun moje miasto

Wlasnie postanowiel, zE napisz, ze moim ulubionym miastem jest TOrun, a jakie jest Twoje zdanie na temat miast ?

Zabij mnie :P

Nie mam juz co pisac, nie pisze.

Smalec

Sie smalcu najadlem, jaki on byl zajebisty, qrfa polska kuchnia rzondzi !!!!!

Taratamtamtarataratamtam

Cos mialem wpisac, ale nie wiedzialem co, wiec nic nie wpisalem, temat tez jakis nijaki. Ogolnie tak nijak. Ide sie odnijakowac, moze jakis shlug.