Kategorie

Archiwa

spac mi sie chce

jest juz pozna pora jak na poniedzialek, w ktorym raczej powinno sie odpoczywac po weekendzie. Ja raczej odpowczywalem w weekend, tak sie zmeczylem tym odpoczynkiem, ze musialem sie czyms zmeczyc, zeby sie nie przemeczyc, tak wiec troche sie tam pouczylem. Ciezkie jest zycie maturzysty. Tak widac inaczej jakos jest, ze nie poznaje lduzi i daje [...]

Bo niedziela

Nic mi sie nie chce robic, jednak ten dzien nie rozni sie w tym od innych. Zeby sie chcialo chciec ;]

Do roboty jebane nieroby

Wiec bylem dzis u doktorka, ktory mi dal zastrzyk, ide grac, jest OK, jest zajebiscie, za 2 tygodnie ustne, masakra.

Ciezko

Wbilem sobie gwozdz w reke, taki stary zardzewialy, teraz tak mnie reka napierdala, ze z trudem pisze, wiec koncze.

No i po

Juz koniec pisania, teraz tylko orale esame i koniec matur. No ale to w czerwcu dopiero ;]

Wszyscy razem w jednym tempie

To slowa z pioseneczki Reni Jusis, jesli znassz tytul to wiesz tez jaka byla matura, taka jak tytul wlasnie.

Poniewaz wszyscy mowiom o maturze

ja sie wylamie i powiem o czym innym. Fajny dzis dzien. A po za tym juz po za tematem mialem maturke ;] Calkiem cool

no wiec ;]

Jutro amtura, ale staram sie nie myslec o tym, wiec nie bede pisal wiecej, bo o niczym innym teraz myslec nie moge ;]

Juz za dzien matura

Juz nie dlugo jeszcze blizej, juz za chwile ;]

Trochem zbicie

Goronco, juz od 3 dni, 30 stopni, nie da sie zyc, ale wole 30 niz -30. Jest dobrze. Mam nadzieje, ze w czwartek i piatek bedzie max 20.