Kategorie

Archiwa

Out of Space

Musze sie zmniejszyc chyba jakos

Like it

Coraz goszej, i lepiej tyz ;]

Wczoraj mimo, ze bylo spoko, wieczorem sie odspokoilo i teraz, to znaczy dzis, mam troszke pracy, ale lubiem pracowac. To wiec dla mnie nie problem.

Opatrznosc

Czuwa nade mna. Wczorajszego dnia nie mialem ani jednego fajka. Zycie bez fajek przez 8 godzin, koszmar tego dnia, wracam wieczorem, po pracy, do domu, szukam i w pierwszym miejscu jakim szukalem znalazlo sie 8 fajek, i to nie byle jakich, malboraskow, bodajrze schowalem je tam z rok temu.

Jest wrzesien, jest jesien

Juz niedlugo zacznie sie robic czerwono, brazowo a potem bialo, nastraja mnie to bardzo optymistycznie, te upaly juz mnie dobijaly ostatnio.