Kategorie

Archiwa

3 rocznica bloga

Od dzisiaj zaczyna sie czwarty rok prowadzenia bloga, ktory ma juz ukonczone 3 lata. Trudno by mi bylo uwierzyc 3 lata temu, ze tak dlugo wytrwam w pisaniu, bywaly ciezkie chwile i byly chwile natchnione. Jedno jest wazne, wciaz trwam.

Juz czas, moj czas

Zbliza sie, juz niedlugo, za pare dni 3 rocznica istnienia mojego bloga, jednego z najstarszych na blog.pl. Prawda, ze slodko ? No i jesli ktos uwaznie sledzi moje wypociny to na pewno zauwazy pewna roznice miedzy slowami pisanymi kiedys a tymi, ktore pisze obecnie. Ale przyjecia, wielkiej imprezy nie bedzie. Niech po prostu trwa sobie, [...]