Kategorie

Archiwa

Przebyty odcinek

Jedno moge spokojnie, aczkolwiek z pewnym grymasem, powiedziec o mojej rodzinie. Chodzi o to, z ktoa mieszka, choc u tej normalnej to nie wiem jak jest. Chodzi wszakze o to, ze stop chyba nie myja. Prawie jak w pokoju 139 jak szambo wylalo. Moze czekaja az ganges do angli dotrze, zeby sie swiecie obmyc mogli [...]

Wiec juz na miejscu i o czasie

Powrocilem do kraju kwitnacej pozoracji. Forma nad trescia wygrywa tu nawet w przypadku srania, nie mozna dostac zwyklego, twardego, komunistycznego papieru toaletowego. Jak ktos chce po dawno-rusku, to musi gazety gniesc. Niekiedy zdaje mi sie, ze jest tu lepiej anizeli gdziekolwiek indziej na swiecie, ale jeszcze w Iraq nie bylem, to trudno mi powiedziec. Kiedy [...]

Wszystko dobre co sie w kiblu konczy ;-)

Ostatnia noc w Polsce, jutro znowu trzeba wsiadac w ten rozpadajacy sie zlepek zelastwa, ktory niemozliwym wrecz sposobem osiaga taka predkosc, ze wzbija sie w powietrze i do tego nie zawsze spada ! A potem kilka godzin w samochodze i stara bida na fajkowej ulicy. Tym razem zabieram czlonka rodziny ze soba, bedzie ciezko, ale [...]

Anglio ! Wracam ! Smaruj dupe !

Kilka dni w stolicy mojego zycia a juz mi sie chce wracac do pracy. Po to chyba sa te urlopy, co aby robolom odechcialo sie nie chcenia. Kasy jak zwykle brak a dupecki za darmo to sie oddawac nie beda. Pozostaje celibat i ewentualnie samozaspokajanie potrzeb. Czy kiedys znajdzie sie taka samica, na ktora wydam [...]

Cos tam na rano

Co normalny czlowiek robi o 6 rano na nogach ? Zwykle wstaje do pracy albo moze i do szkoly przed dluga podroza w zapchanym pekaesie kolo grubego faceta z okularami wygladajacymi na relikt zeszlej epoki warte pradopoobnie duzo wiecej jako antyk anizeli jako narzedzie do lepszego zycia, w ostrzejszym obrazie swiata. Niektorzy dopiero wracaja z [...]

Wspomnienie

W zyciu kazdego doroslego mezczyzny dochodzi do punktu, w ktorym sie zastanawia co zrobic ze swoim zyciem, czy zalozyc rodzine, zbudowac dom. Znalezc dobra prace, oczekiwac na awanse, podwyzki i premie. Czy wiesc spokojny zywot codziennie rano przyjezdzajac do pracy wracajac po poludniu, mowiac zonie, jak bardzo ja kocha. Dzieci wymagaj pomocy w matematyce, ktora [...]