Kategorie

Archiwa

Przelom

Wlasnie Patryk mnie uswiadomil rzeczy tak dla mnie zaskakujacej iz zmieni to cale moje zycie. A mianowicie ze ja mam inny glos anizeli sie mnie wydaje. To by tlumaczylo czemu tak ciezko dupy jest mi wyrywac.

Stalo sie, po raz pierwszy …

Po 23 latach, wreszcie, po trudach mekach i w ogole mam wreszcie swoje moje bejbe. Dobrze mi sluzy, kiedy tylko chce no ale troche kosztuje, dupe pali czy tez chleje. Ale wygodne to bejbe. Chcesz zobaczyc ? Piekne, prawda ?

Dobre bylo

Dziwnie sie jakos dzieje, ale na poczatku kazdego miesiaca mozna znalezc u mnie jakas note, moze to dlatego, aby pojawila sie ona jako kolejny miesiac w dosc sporym juz archiwum. Wracajac do sedna sprawy, tak, sa dupeczki. Malo ich bylo, wlasciwie zadnej a teraz musze stananc przed wyborem, kurna ktora ? Ale jest juz odpowiedz, [...]