Kategorie

Archiwa

Lobciachu

Nie uwierzycie mi (bo przeciez nie czytacie tego :P) ale dzisiaj w Tesco, takim hiper markecie w Wielkiej Brytani, i prosze nie mylic z polskim tesco, bo po za logiem i nazwa firmy nie maja ze soba nic wspolnego, kiedy kupowalem salatke z makaronu i jakis tam warzyw nie bylo sztuccow wloczonych w opakowanie. No [...]

Woman are evil

Kobiety na tym swiecie pojawily sie prawdopodobnie w tym samym czasie co mezczyzni, nikt dokladnie nie wiem, co bylo pierwsze. Mozna tylko moralnie teoretyzowac. Chyba pierwsze organizmy sie paczkowaly, wiec cos im wyrastalo, takze na moje to facet. Tu nauki biblijne sa dla mnie przychylne rowniez. No dobrze, ale czemu niby tym babom ma niby [...]

Paryz – > ….. – > Palermo 2009

Projekt w trakcie realizacji. Bilety kupione, nastawienie przyjete, przewodniki kupione, trasa nieustalona, kasa jeszcze nie do konca zebrana. Jest jeszcze jeden problem, z ktorym nie wiem jak sobie poradze, to kwiaty. Jednak dwa tygodnie bez wody to trocher za dlugo dla mojego fikusa moze byc no i jeszcze palemki i inne roslinki, ktorych imienia nie [...]

Stypy ! :D

Kurwa, ze tez trzeba nadawac tematy swoim notkom, ja juz nie wiem co wymyslam. Taka notka dla wszystkich, wobec ktorych zachowuje sie jak burak. Jeslki rzeczywiscie jestem wobec Ciebie taki buraczany to znaczy, ze daze Cie sympatia albo po rpostu lubie Cie. To jest taki moj sposob okazywania swoich uczuc. Jesli jestem wobec Ciebie mily [...]

Rzeczy, ktore lubie

Lubie samotnosc. Lubie byc sam przez wiekszosc czesc dnia. Dlatego lubie swoja praca, bo mimo, ze mam 50 pasaszerow na pokladzie i poruszam sie w szczycie komunikacyjnym to w sumie jestem jednostka sama w sobie, w sensie z nikim nie siedze, nie rozmawiam, nie smieje sie z niczyich dowcipow. Lubie jesc, wprost kocham jedzenie. A [...]

Wakacje !!

Szkoda, ze nie mam juz 2 miesiecznych ulropow jakl to bylo lata temu, za czasow szkolnych. Z drugiej strony wtedy nie mialem szczegolnie od czego odpoczywac a co za tym idzie, na urlopie samym w sobie nie mialem czego wydawac. No i teraz jest takie pytanie, co jest lepsze, 2 miesiace odpoczynku od niczego bez [...]

Pelna kontrola

No po ostatnich wypadkach z klawiaturka netbooka postanowilem kupic sobie wreszcie cos, c pomoze chociaz troche mojemu telentowi literackiemu i wyzwoli energie, ktora panuje w tych szarych komorkach odpowiedzialnych za pisanie rzeczy tak bzurnych, ze az czytalnych i mam nadzieje kiedys dajacych grube pieniadze. Jak na przykla teraz Lema kupuja ludzie z niewiadomo jakiego powodu. [...]

zapidulki

Nie zmuszajcie mnie prosze do tego aby kogos lubic, tolerowac, nie narzekac na niego i nie mowic nikomu jak on smierdzi albo glosno pierdzi. Jak ja kogos nie dzierze to prostu tak jest. Nie trzeba tego akceptowac ale prosze uszanujcie moje prawo do bycia skurwysynem. A w ogole mam kolejne plan na zycie a wlasciwie [...]

przyczyny

Gdyby ktos mi placil za wymyslanie wymowek, dlaczego sobie nie zaruchac. Wlasciwie co do tego, nie mam nic przeciwko, ale wiedzac, zeby tak sie stalo trzeba zagadac do jakiejs szmaty powinienem raczej nie wymyslac sposobow na to, dlaczego by nie zagadac (zaruchac) i bardziej skupic sie na tym, co powiedziec, chociaz to tez nie istotne [...]

No wreszcie

To najbardziej blokowalo moj pamietnik, moj blog byl tak slabo updatowany bo wkurwialo mnie, ze kurna ktos to czyta a potem chce o tym ze mna rozmawiac, ja jestem kurwa zamknietym w sobie zakompleksionym materialistom a takie wlasnie osoby nie nawidza jak ich rodzice czy inni czlonkowie rodziny wiedza o mnie wiecejj niz to, ze [...]