Kategorie

Archiwa

kradziez w dobrej wierze

No doszlo do tego, ze kradne. Prad dokladniej mowiac. Nie jest to jednak kradziez dlatego, ze nie chce placic, ale w tej chwile nie bardzo mam opcje zeby doladowac baterie swoich urzadzen, glownie chodzi o lapa, ale przy okazji dzialka jest dla kamery i komorki. Normalnie kosztuje to 50 centow od urzadzenia ale po holere [...]

Tytul nie moze byc pusty

A moze jednak tylko dwa dni, moze o jeden dzien dluzej w tym miejscu wyciagniemnie z tego rytmu, ktory ma mnie zaprowadzic spowrotem do Londynu ? Pewnie i tak zrobie, Avignon do wielkich nie nalezy i juz w sumie zobaczylem to co prosty czlowiek jak ja zobaczyc musi. Teatru nie widzialem, ale co to ma [...]

Dzien #3

Minalem w sumie drugi, ale bylem zbyt zajety robieniem wszystkiego innego. Niestety w tym kraju malo osob mowi po angielsku a tym bardziej po polsku, wiec jak na razie musze sie cieszyc glownie wlasnym towarzystwem, ale sam sobie zawsze najbardziej odpowiadalem. Nauczylem sie tez kolejnej waznej rzeczy, mianowicie, ze spiac pod namiotem nie jest wcale [...]

Pierwsze dni

No dotarlem wreszcie do Paryza. Teraz juz wiem, ze conajmniej pierwsza noc trzeba sobie przygotowac za wczasu. Chociaz nie jest tragicznie. Hotel jest co prawda beznadziejny, drogi, itp., ale lokalizacje ma doskonala. Nie podam nazwy ulicy z tego glupiego powodu, ze nie pamietam francuskiego nazewnictwa. Tak czy inaczej jest 3 minuty pieszo do Notre Dame [...]

The start

Ulice Londynu wcale nie sa takie puste jakby sie moglo spodziewac o tej porze. Jest lipiec, o tej godzinie jasno juz. Moznaby pomyslec, ze srodek szczytu. Ale wszyscy, no wiekszosc spi. No a ja wlasnie nie. Siedze w autokarze, ktory zabiera mnie do Marble Arch, skad musze zlapac metro. St. Pancras to moja ostatnia stacja [...]

Wracajac do cisnien …

Wiem juz kilka nowych rzeczy, 1. Pinezka moze przebic opone. 2. Dobrze jest miec zapasowy rower i pompke. 3. Naprawa przebitej detki nie zajmuje wiecej niz 10 minut. 4. Autobusy sa beznadziejne, 30 minut z Barton do St. Clements. Rowerem obrocilbym w ta i spowrotem. Dobrze, ze to pierwsze mnie nic nie kosztuje, bo nie [...]

Oby nauka nie poszla w niepamiec

Dzis nauczylem sie czegos nowego. Bardzo istotna sprawa a wydawacby sie moglo, ze takie banalne. Otoz teraz wiem, ze nie nalezy sprawdzac cisnienia w oponie roweru, ktorym sie wlasnie jedzie. Mozna sie przy tym wyjebac i pokaleczyc Poza tym majac, tak jak ja, sprzet do sprawdzania takiego cisnienia lepiej po prostu dojechac do domu, podlaczyc [...]

sukcesja

Lata doswiadczen, prob, bledow, zwyciestw i porazek. Setki funtow, cale godzine spedzone przed lustrem i wreszcie doszedlem do perfekcji, wlosy wygladaja tak naturalnie jakbym z nimi nic nie robil. Yuppi!

Widzialem laski piard

Juz na prawde nie wiem co wymyslac w tych tytulach, mniejsz. Godzina jest juz bardzo pozna a o 12 trzeba wstac. Postanowilem nie robic wiecej nadgodzin i cieszyc kazdym danym dniem wolnym robiac cos, czego nigdy nie robilem poprzednio. Prawdopodobnie nic nie wyjdzie z tego, ale zawsze dobrze jest byc pesymista spelnionym niz niespelnionym paranoikiem. [...]

W starego sie zamieniam…

Przestalem palic, prawie nie pije, zaczeli mi smakowac lody a teraz slucham Brathankow !!! Jeszcze tylko musze zbankrutowac…