Kategorie

Archiwa

Stare Historie

Nowe wydarzenia. Nowe wiesci. Nowe niewiadome. Historia jednak pozostaje identyczna jak w wielu innych przypadkach czasow, ktore juz minely. Ludzie z natury sa leniwy i tylko silniejsi duchem potrafia przezwyciezyc nature i zrobic cos konstruktywnego. Moj brat niestety do tego zaszczytnego grona nie nalezy. Mam tylko nadzieje, ze jakos to wszystko sie ulozy. Nie moze [...]

Wygralem czy przegralem ?

Jeszcze zyje, wiec wynik nie znany. Ostatnimi dniami jednak jest sytuacja remisowa. Zagadalem w sumie do czterech lasek, to dobrze, trzy z nich okazaly sie byc glupimi, mlodymi sukami, to zle, ale jedna to fajna czeszka i chyba jest chetna, wiec dobrze. Wczoraj zorganizowalem gre w pilke nozna, super, tyle, ze nie przyszli grac zawodnicy, [...]