Kategorie

Archiwa

Rozterki czlowieka, ktory chce zyc

Dzisiaj mialem w pracy bardzo przykry incydent. Wracalem z Excela jako pasazer w Vanie prowadzonym przez kontrolera, nie specjalnie wiem jak ma na imie, jedyna informacja, jaka mam na jego temat jest jego jezyk ojczysty, portugalski, bo czy jest z Portugali ciezko mi powiedziec, nie orientuje sie w akcentach i dialektach jezyka portugalskiego. Najpierw okolo [...]

Nowe sprzety

Ostatnio wydalem grubo ponad £100 na rozne przedmioty codziennego uzytku. Co ciekawe, lub tez moze w dzisiejszych czasach calkowicie normalne, wszystkie te gadzety zostaly kupione w internecie. Moim takim oczkiem w glowie teraz jest nowy plecak, Ferrari wsrod toreb. Swissgear z przegroda na laptopa. W Polsce taki kosztuje okolo 250zl, w zyciu tyle na zadne [...]

Rozpusta

Gdybym mogl wybrac jeden dzien, w ktory bylby jedynym dniem jaki bym przezywal do konca mojego zycia na pewno nie byly by to swieta,. Nie bylbym w stanie przezyc wiecej niz kilku dni bez sklepow, braow, restauracji i innym miejsc kultu pieniadza, gdzie portfel na prawde cos znaczy a to kim jestes, jak ciebie postrzegaja [...]

Wyniki finansowe

Musze troche ponarzekac na moj budzet. Pytanie, dlaczego ? A bo ja lubie narzekac, ze zarabiam za malo, ze wydaje za duzo, ze inni ludzie kosztuja mnie. No i tak dochodzimy do kolejnego pytania, co mozna zrobic, jak mozna temu zaradzic, jakie kroki nalezy przedsiewziasc aby moj budzet przynosil mi wiecej pozytywnych niz negatywnych emocji [...]

Zabierz glos !

Nowy rok zaczyna sie powoli, jak kazdy. Pospiech nie jest dobrym partnerem w podejmowaniu decyzji, szczegolnie tych juz podjetych. Wiec z koncem lutego powinno mnie tu juz nie byc. Szukam pokoju w okolicach St. Clements. Niestety jest to jedna z drozszych czesci Oxfordu, na szczescie nie nalezy do tej cenowej czolowki. Moj budzet to £500 [...]

Wazny do 32 Grudnia …

Malo inteligetna data prawda ? A jednak, nowy system biletow w Oxfordzie, w firmie, w ktorej pracuje, zaczal wydawac klientom bilety wazne do 32, 33 i 34 grudnia. Szkoda, ze mi sie taki nie trafil bo dobrej zabawy i glupich tlumaczen klientom nigdy przeciez za wiele. Nasze kochane kierownictwo oczywiscie, podobnie jak w kazdym innym [...]

Widoczny od teraz

Przez ostatnie kilka miesiecy moj blog byl zablokowany dla wszystkich. No moze poza krotkim okresem w Grudniu, kiedy z jakis powodow zniknely wszystkie zabezpieczenia. Na szczescie szybko zauwazylem defekt i tylko 5 osob zdazylo odwiedzic te strone. Pytanie jest takie, czemu ? Otoz popelknilem wielki blad lata temu i podalem ten adres mojej rodzinie, oni [...]

Nierozwazne Kroki

Dzisiaj chyba powiedzialem cos nie tak jak trzeba. Gdy znajomi Natali rozmawiali ze mna w kuchni na temat roznosci narodowych ja powiedzialem, ze Kolumbia ma bardzo bogata historie kokainy, czego albo nie zrozumiano, lub tez zrozumiec nie chciano. Natalia mowa bez slow zatrzymala moja mysl. Po tym zdarzeniu pomyslalem sobie, ze nie jestem wolny do [...]