Kategorie

Archiwa

Nie rozumieja mnie

Wiem, ze czytaja bloga. Nie moge nic napisac, gdy wiem, ze moja rodzina to czyta. Niestety wiec, bede musial na razie zaprzestac pisania. Nie chce sie soba dzielic z nikim z rodziny i koniec. A oni nie potrafia tego zrozumiec. Mam taka fanaberie i koniec. Trudno to uszanowac?

Trudne tematy

Zaraz mi pewnie rodzina, ktora wbrew moim zakazom, pewnie czyta mojego bloga zaraz zacznie dzwonic i zadawac glupie pytania. A niech dzwonia. Najwyzej nie odbiore. Jest jedna rzecz, ktora chcialbym zrobic, zanim kiedys tam umre. Jesli bede wiedzial, ze na przyklad za rok bedzie koniec swiata, napadna nas alieny (ogladalem wlasnie Independence Day na SkyOne), [...]

Olimpiada juz niedlugo a ja w ogole nie czuje ducha sportu. Watpie tez aby Brytyjczycy jakos specjalnie oczekiwali tych korkow, utrudniec, zamknietych drog, monotoni w telewizji i wielu innych czynnikow wprwiajajacych ludzi w negatywny nastroj. Na cale szczescie nie wiele dla mnie cala ta szopka olimpijska zmienia. Bede nadal pracowal jezdzac autobusami a moze nawet [...]

Kolejka

Korzystajac z okazji oczekiwania az kierowca wpusci wszystkich studentow na przystanku przy Brooksie, potrwa to ladnych pare minut, moze nawet i kwadrans, chcialbym sie podzielic informacja, ze nie mogac otrzymac karty kredytowej w ryzach, kupilem juz bilet do Monaco na 30 wrzesnia. Ze wzgledow praktycznych jak i mniej przyziemnych, za forme transportu wybralem pociag. Wyjazd [...]

Szybko szybko

Mam jakis glupi blad w BW i za kazdym razem gdy sie loguje na bnet, to mnie wywala. Musze wtedy czekac okolo 3 minut, bo moj CD-key jest zajety… przeze mnie. Zwrocilem sie z prosba o pomoc do obslugi bnet, ale jedyne co potrafili mi powiedziec, to ze nie wiedza o co chodzi i nie [...]

Nie mozna komentowac?

Na prawde nie mam nic przeciwko temu, by ktos komentowal moje notki (chyba, ze rodzina). Nie wstawialem zadnego blokady, ot tak sie pojawilo, ze nie mozna komentowac. Tak wszystkich serdecznie przepraszam za zaistniala sytuacje, nie wiem jak te opcje wylaczyc. Tak to juz bywa z portalami, ze proboja nas na sile uszczesliwic. Pamietam czasy, kiedy [...]

Powroty

No nareszcie w domu. Wakacje mam juz za soba i znowu moge wrocic do mojej szarej codziennosci zarabiania pieniedzy jezdzac autobusami i rozmyslajac, gdzie by to na kolejne wakacje pojechac. Wrazenia sa jakies, troszeczke sie opalilem, kupilem sobie kapelusz, ktory moglby byc uznany za nadajacy sie dla panow, ktorzy lubia i mieso i ryby, jak [...]

Wakacje, wakacje

Kolejny raz w tym roku wybralismy sie na rodzinne wakacje poza granicami kraju. Technicznie rzecz biorac nie ma takiej mozliwosci aby w tym gronie pojechac na wakacje inne niz zagraniczne, bo przeciez mieszkamy w roznych panstwach. Teraz jestesmy w Hiszpani, kraju z najlepsza druzyna pilkarska oraz wszystkimi kobietami probojacymi, czasami z sukcesem, wygladac jak modelki. [...]