Kategorie

Archiwa

Ale o co chodz?

Prosze Panstwa, przed naszymi oczami tworzy sie historia. Wlasnie w tej chwili trwa najlepsza kampania reklamowa filmu od czasu kryzysu swiatowego 2012 roku, kiedy to kazdy z niepokojem oczekiwal grudnia i konca ludzkosci. Chodzi o ‚The Interview’, komedie produkcji Sony Picture o morderstwie Kim Jong Una podczas wywiadu sam na sam, ktore mialoby zlecic CIA reporterowi zaproszonemu przez Koree Polnocna czy tez Koreanska Republike Lodowo-Demokratyczna. Wiec teraz niby mial miejsce jakis atak hakerow, ktorzy szantazujac dyrektorow jednej z najwiekszych firm na swiecie rzekomymi mejlami, doprowadzili do usuniecia tego filmu z planu premier. Co sie wedlug mnie stalo? Moze i jakis tam atak rzeczywiscie nastapil i zaklopotami kierownicy nie bardzo wiedzieli co z tym zrobic, bac sie czy olac; i pewnie jakis genialny spec od marketingu pomyslal, aby stworzyc jeszcze jakas historyjke o rzadzie USA< ktory nie pomaga, 'przestraszyc sie' i wycofac film. I co sie stalo? Kazdy teraz mysli, co takiego jest w tym filmie, ze zajal sie nim sam wywiad Korei i spowodowal takie spustoszenie wewnatrz kierownica Sony Picture. No kurcze, trzeba zobaczyc film na wlasne oczy, tylko jak? Gdzie? Sam material filmowy nie wyciekl, tylko jakis tam malo znaczacy scenariusz do kolejnego Bonda, ktory i tak wszyscy znamy. W pewnym momencie popyt na ten film bedzie tak ogromny, ze dyrektorzy 'zlamia sie' przed opinia publiczna i laskawie zaryzykuja publikacje mejli i dadza ludzia w koncu pojsc do kina, zaplacic 20zl czy 10$ w USA i obejrzec powod, dla ktorego Korea wygrala swoja pierwsza cybernetyczna wojne. Nie wiem tylko jednego, ile Sony zarobi dzieki temu geniuszowi, ale prawdopodobnie bedzie to suma podobna do GDP Korei.

Odpowiedz

  

  

  

Możesz użyć tych znaczników HTML

<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>