Kategorie

Archiwa

Widzialem ulice pelne ludzi i sniegu na ulicach

Pogoda doskwiera Oksfordczykom coraz bardziej. Ostatniej nocy bylo tak zimno, ze stopy przymarzaly do chodnika jesli ktos zbyt dlugo stal bez butow na chlodnej posadzce. Na szczescie nie ma tu wiele idiotow i wiekszosc nie wychodzi na zewnatrz bez obuwia. W pracy spedzam wiecej czasu niz przy ksiazkach. Od jutra zabieram sie porzadnie za czytanie artykulow i pisanie pracy dyplomowej. Planuje 500 slow dziennie az do 2 stycznia; tego dnia wyjezdzam na 20 dni do wschodniej Azji. Bangkok, Krabi, Siem Reap, Phnom Penh i znowu Bangkok. Tak zeby spotkac sie z moja narzeczona :D Zamierzam wydac nie wiele; wiem, ze mi sie to nie uda bo juz wydalem krocie. Wiec kolo sie zamyka, trzeba isc wiecej pracowac zeby miec na ten odpoczynek.

Odpowiedz

  

  

  

Możesz użyć tych znaczników HTML

<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>