Kategorie

Archiwa

Plany na przyszlosc

Pod koniec grudnia zaczalem na serio szukac pracy. Przynajmniej tak mi sie zdawalo. Zamiast jednak podazac zgodnie z przyzeczeniem o obnizeniu standardow planowaych, zaczalem wyszukiwac mega pozycji dla geniuszy za fortune wieksza niz zarabialem, wciaz zreszta zarabiam, jako kierowca. Po wielu godzinach spedzonych na wypelnianiu aplikacji, dziesiatkach quizow, video rozmow z serwerami w koncu doszedlem do wniosku, ze sie moze jednak na geniusza nie nadaje. Potrzebowalem jakiejs mocnej propozycji wiec zaaplikowalem znowu na studia aby uczyc sie o finansach. Zostalem przyjety na kierunek Finanse w tym samym uniwersytecie, gdzie ukonczylem hotelarstwo. Takze cos juz jest na pewno. Doslownie nastepnego dnia otrzymalem zaproszenie na tzw ‚employment event’, gdzie oceniaja pod wieloma kierunkami knadydatow z tej ostatecznej puli. Co jednak bylo dziwne, zazwyczaj tego typu event jest ostatnia czescia rekrutacji po quizie, telefonie i video interview. W tym wypadku byl tylko quiz. Zrezygnowalem. Nie chce pracowac w hotelarstwie. A moze po prostu chce studiowac znowu. Za 2 tygodnie jade na podobny event dla firmy SiG. W tym wypadku mialem juz ten caly cyrk za soba i to jest rzeczywiscie ostatni etap. Co ciekawe, w tej pracy wymagaja znajomosci jezyka … polskiego. Chyba znam ten jezyk!

Odpowiedz

  

  

  

Możesz użyć tych znaczników HTML

<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>